„Tento sportovně-užitkový vůz se stane druhou vlajkovou lodí této značky vedle modelu Insignia," řekla během návštěvy v Rüsselsheimu generální ředitelka GM Mary Barraová. Automobilka již v březnu uvedla, že v Rüsselsheimu investuje 245 miliónů eur (téměř sedm miliard korun) do výroby nového modelu. Tehdy však o modelu neposkytla žádné podrobnosti.

Nově ohlášená investice do výroby motorů se bude kromě Rüsselsheimu týkat rovněž továren v německém městě Kaiserslautern a polském městě Tychy. „Opel má pro GM velký strategický význam," uvedla Barraová. „Tyto dodatečné investice pomohou této značce znovu zazářit a přispějí k dalšímu posílení naší pozice v Evropě," dodala.

Opel se v minulosti dostal do existenčních problémů a GM chystala jeho prodej. Z toho nakonec sešlo a GM se rozhodla Opel restrukturalizovat vlastními silami.