V Číně už francouzská automobilka nabízí DS modely coby samostatnou značku, podobně jako Nissan již léta prodává své modely pod značkou Infiniti nebo Toyota s logem Lexus. V Číně ovšem šel Citroën ještě dál: modely s logem DS mají i vlastní autosalony, cílem je nalákat zákazníky na prémiovou kvalitu.

V daleké Asii se prodejům francouzské značky daří, otázkou je, jak luxusnější verze citroënů vezmou nároční evropští zákazníci. V Paříži po zahájení tamního autosalonu značka představí koncept Divine, který ukazuje potenciál značky pro příští roky.

DS Divine (2014, koncept)

DS Divine (2014, koncept)

FOTO: DS

Na první pohled tento 4,2 metru dlouhý hatchback zaujme svým vzhledem, nevšedně zpracovaný interiér navíc zdobí pravá kůže či krystaly od firmy Swarovski (panely dveří a palubní deska). Uvnitř chybí zpětné zrcátko, to nahradila zadní kamera. Všechny ukazatele jsou mimochodem výhradně digitální, přední světlomety jsou laserové a rovněž jsou ozdobeny krystaly.

Pod kapotou funkčního konceptu je benzínový přeplňovaný motor z Peugeotu RCZ R, naladěný na 270 koní (199 kW). Pouhých 135 cm vysoký vůz stojí na 20palcových kolech.

DS Divine (2014, koncept)

DS Divine (2014, koncept)

FOTO: DS