Od běžné třídy S samozřejmě pancéřovanou verzi bez bližšího prozkoumávání nepoznáte, i to je jeden z ochranných prvků. Luxusní sedan v rámci normy VR9 (podle normy BRV 2009, verze 2) nabídne nejvyšší stupeň ochrany nejenom oken, ale i celé karoserie. Konkurenční Audi A8 L Security nebo pancéřované BMW řady 7 tuto normu splňují jen některými částmi automobilu.

Kromě ochrany proti střelbě z pistolí, samopalů či výbušnin nechybí v pancéřovaném „esku” zásobník s kyslíkem pro jízdu v zamořené oblasti, hasící systém s automatickou aktivací nebo možnost jet s prostřelenými či jinak poškozenými pneumatikami (Michelin PAX) na vzdálenost 30 kilometrů.

Mercedes-Benz S600 Guard (2014)

Mercedes-Benz S600 Guard (2014)

FOTO: Mercedes-Benz

Pohon má na starost stejný motor jako v běžném provedení - jde o přeplňovaný  benzínový dvanáctiválec s parametry 390 kW (530 k) a 830 Nm točivého momentu. Převodovka je automatická - sedmistupňový 7G-Tronic. Hmotnost, která se proti základní verzi logicky značně zvýšila, automobilka záměrně neuvádí. Víme však, že nejvyšší rychlost je namísto obvyklých 250 km/h elektronicky omezena při 210 km/h.

Mercedes-Benz S600 Guard (2014)

Mercedes-Benz S600 Guard (2014)

FOTO: Mercedes-Benz