Článek
Zajímavé je, že ačkoliv jsou obě dodávky z 99 procent stejné, budou se vyrábět v různých továrnách. Nový Opel Vivaro se bude vyrábět v továrně automobilky Opel v Lutonu ve Velké Británii, zatímco Renault Trafic budou dělníci montovat ve francouzském Sandouville.
Nový model se bude nabízet ve dvou délkách a dvou výškách, podle Renaultu bude k dispozici 270 různých variant. V takto optimistickém čísle jsou dost možná započítávány i různé barvy karoserie, kterých je celkem 11.
Jednou či dvakrát přeplňovaná šestnáctistovka
V nabídce budou dva motory, oba jsou naftové a mají zdvihový objem 1,6 litru. Jedna verze je přeplňovaná jedním, druhá dokonce dvěma turbodmychadly.
Obě automobilky uvádějí, že spotřeba paliva nových motorů se proti agregátům předchozí generace snížila o jeden litr na 100 kilometrů a v případě vozů poháněných dvakrát přeplňovaným motorem klesla spotřeba k hranici 6,0 l. Přesné údaje o výkonech či spotřebě zatím chybí, stejně jako fotografie interiéru.
Obě auta se podle novinářských spekulací měla představit už na ženevském autosalonu v březnu, premiéra se ale o pár týdnů protáhla. Ceny zatím zveřejněny nebyly, v případě vivara proběhne světová premiéra koncem dubna na autosalonu v Birminghamu.