Všechna malá městská vozítka dostávají modernější tvary, kterými se od sebe mají navzájem více odlišit, v interiéru je více techniky a elektroniky. I to je důvod, proč jsou nové vozy o něco těžší než jejich předchůdci, ačkoli karosérie je lehčí a zároveň pevnější.

"Ve vozech je mnohem více technologií a více komponentů, počet dílů vzrost o pětinu a dvě třetiny z toho jsou inovované," potvrdil mluvčí automobilky TPCA Radek Kňava.

Jako poslední z trojice malých městských aut vyráběných v Kolíně se na ženevském autosalonu představil Peugeot 108. Barevné provedení napovídá, že si lidé budou moci vybrat ze široké palety odstínů a různých kombinací. I peugeot nabízí stejně jako Toyota Aygo a Citroën C1 verzi se shrnovací střechou.

Toyota Aygo

Toyota Aygo

FOTO: Radek Plavecký, Právo

Nový Citroën C1 s otevírací střechou.

Nový Citroën C1 s otevírací střechou

FOTO: Radek Plavecký, Právo

Nový Citroën C1 s otevírací střechou.

Nový Citroën C1

FOTO: Radek Plavecký, Právo

Peugeot 108 na autosalonu v Ženevě.

Peugeot 108 na autosalonu v Ženevě

FOTO: Radek Plavecký, Právo

Peugeot 108 na autosalonu v Ženevě.

Peugeot 108 na autosalonu v Ženevě

FOTO: Radek Plavecký, Právo