Koenigsegg One:1 nevypadá kdovíjak atraktivně, jeho tvar je ale navržen pro co nejlepší aerodynamiku a rychlost. Při rychlosti 260 km/h generují aerodynamické prvky zatraceně velký přítlak - 610 kilogramů. Na zakázku vyrobené pneumatiky Michelin Cup mají zvládnout rychlost 440 km/h a přetížení 2 G.

Vysněný poměr hmotnosti a výkonu jedna k jedné, to se jen tak nevidí. Pětilitrový hliníkový osmiválec v novém modelu švédské malosériové automobilky má největší výkon 1341 koní (986 kW), točivý moment vrcholí při šesti tisících a má neméně monstrózní hodnotu - 1371 Nm.

Koenigsegg One:1 (2014)

Koenigsegg One:1 (2014)

FOTO: Koenigsegg

Koenigsegg One:1 (2014)

Koenigsegg One:1 (2014)

FOTO: Koenigsegg

Zrychlení 0-100 km/h zatím nebylo zveřejněno (odhadujeme lehce nad dvě sekundy), disciplínu 0-400 km/h zvládne popisovaný hypersportovní automobil za 20 sekund, přičemž za dalších deset s autem zcela zastavíte.

Více informací bude zveřejněno v Ženevě, kde bude mít model One:1 světovou premiéru.

Koenigsegg One:1 (2014)

Koenigsegg One:1 (2014)

FOTO: Koenigsegg