Článek
Žádné velké změny na vnějším designu nečekejte. Vpředu jsou nové zejména světlomety, dodávají se buď s halogenovými žárovkami H7 nebo v bi-xenonovém provedení.
Nárazníky mají vnitřní plochy lakované v barvě karoserie (dříve vždy černou), jinak tvarované jsou otvory pro přívod vzduchu. Zadní světla nově využívají diod. Rovněž tabulka registrační značky je sériově osvětlena diodami LED.
Na zádi se změnilo otočné logo, kterým nově vyklápíte víko třetích dveří. Nová jsou i litá kola s průměrem 17 nebo 18 palců, standardem jsou sedmnáctipalcová kola. Na všechny modely si můžete objednat i rozměr 19 palců, který byl dosud vyhrazen nejostřejší verzi R.
Přehled motorizací pro Scirocco MR 2014 | ||
---|---|---|
motor | výkon | spotřeba |
1.4 TSI | 92 kW/125 k (+3 k) | 5,4 l/100 km |
2.0 TSI | 132 kW/180 k (+20 k) | 6,0 l/100 km |
2.0 TSI | 162 kW/220 k (+10 k) | 6,0 l/100 km |
2.0 TSI | 206 kW/280 k (+15 k) | 8,0 l/100 km |
2.0 TDI | 110 kW/150 k (+10 k) | 4,1 l/100 km |
2.0 TDI | 135 kW/184 k (+7 k) | 4,3 l/100 km |
Zdroj: VW |
Sportovní sedačky standardně, prodej od léta
Uvnitř jsou standardně sportovní sedačky, změnila se i nabídka potahů a světlé provedení přístrojové desky, středové konzole a výplní dveří.
Volant je stejný jako v Golfu GTI. Nové jsou i sdružené přístroje ukazující plnicí tlak turbodmychadla, teplotu motorového oleje a stopky pro měření kola na závodních okruzích.
Scirocco se i nadále bude vyrábět v portugalském závodě VW nedaleko Lisabonu. Prodej začne letos v létě. Ceny oznámeny nebyly, od těch současných se nejspíš lišit nebudou.