Proti standardní corvettě je verze Z06 širší a má hliníkový rám pro větší tuhost karoserie. Při pohledu zpředu uvidíte větší otvory pro přívod vzduchu i karbonové lízátko. Vzadu na odtrhové hraně je rovněž spoiler a větší difuzor; čtveřice koncovek výfuku zůstala stejná jako u výchozího modelu, patrně ale bude vydávat větší rámus.

Výkonnější jsou brzdy (dodalo Brembo), přední kola mají průměr standardně 19 palců, vzadu jsou dokonce ještě o palec větší. Pneumatiky dodal Michelin, vpředu mají rozměr 285/30Z, vzadu pak 335/25. Na přání bude možné přikoupit lepivé pneumatiky Michelin Pilot Super Sport Cup.

Chevrolet Corvette Z06 (2014)

Chevrolet Corvette Z06 (2014)

FOTO: Chevrolet

Podvozek má adaptivní tlumiče, standardem je samosvorný diferenciál. Převodovka je buď automatická s osmi rychlostními stupni a možností sekvenčního řazení, nebo přímo řazená. V případě manuální skříně máte k dispozici sedm rychlostních stupňů - stejně jako majitelé Porsche 911 991.

V prodeji od 2015

Pod kapotou buší 6,2litrový osmiválec s přímým vstřikováním a proměnným časováním ventilů, který je navíc dopován 1,7litrovým kompresorem Eaton. Výsledkem je ohromujících 634 koňských sil (466 kW) a monstrózních 861 Nm točivého momentu.

Je to hodně, ale minulá generace disponovala „papírově” ještě o kousek větším výkonem, ale menším točivým momentem: přeplňovaný benzínový osmiválec o stejném objemu nabízel největší výkon 638 koní (+ 4 k) a točivý moment 819 Nm (o 42 Nm méně).

Chevrolet Corvette Z06 (2014)

Chevrolet Corvette Z06 (2014)

FOTO: Chevrolet

Jízdní výkony zatím automobilka, která vznikla v Detroitu v roce 1911, nesdělila. Je na to ještě brzy, tento model si totiž nekoupíte dříve než v roce 2015. Ptát se na prodejní cenu je tak poněkud předčasné.

Standardní Corvette Stingray 2013 nabídne výkon 455 koní, více si o ní můžete přečíst v našem dřívějším článku. [celá zpráva]

Chevrolet Corvette Z06 (2014)

Chevrolet Corvette Z06 (2014)

FOTO: Chevrolet