Jiný lak, devatenáctipalcová kola a dvoubarevně zpracovaný interiér. Tak se dá zjednodušeně popsat zatím poslední limitovaná edice od Porsche. Je těch změn mnoho nebo málo? Spíš platí druhá varianta.

Kromě šedého laku a devatenáctipalcových kol s barevnými znaky Porsche ve středech je uvnitř dvoubarevné čalounění černá/béžová. Nesmíme zapomenout na detaily lakované stříbrnou barvou Platinum Silver Metallic. Patří mezi ně horizontální příčky v centrálním nasávacím otvoru i v krajních otvorech na přídi, lišty kolem bočních oken, odtrhová hrana na střešním spoileru a lišta na spodní hraně víka zavazadlového prostoru.

Porsche Cayenne Platinum (2013)

Porsche Cayenne Platinum (2013) - plaketka na prazích dveří

FOTO: Porsche

Porsche Cayenne Platinum (2013)

Porsche Cayenne Platinum (2013)

FOTO: Porsche

Limitované edici, která se dodává výhradně se šestiválcovými motory, nechybí ani plaketka na prazích předních dveří.

Standardní výbava zahrnuje osmistupňovou samočinnou převodovkou Tiptronic S, bi-xenonové světlomety nebo parkovací asistent vpředu a vzadu.

Porsche Cayenne Platinum (2013)

Porsche Cayenne Platinum (2013)

FOTO: Porsche

Dva šestiválce: diesel i benzín

Výkon obou nabízených motorů zůstal beze změny. Benzínová verze nabídne 300 k (220 kW), dieselová pak 245 k (180 kW).

Benzínová „platinum edice” přijde na 66 379 eur (cca 1,78 mil korun), dieselová je o necelou tisícovku dražší (67 212 eur, 1,8 mil. korun). V prodeji budou oba popisované modely od ledna po blíže nespecifikovanou omezenou dobu.

Porsche Cayenne Platinum (2013)

Porsche Cayenne Platinum (2013)

FOTO: Porsche

Tento model si lze kromě základní šedé barvy objednat i v dalších odstínech, nemetalické černé a bílé, a v metalických barvách - šedé Meteor Grey, černé Basalt Black, mahagonové a bílé Carrera White Metallic.