Hlavní obsah

Nové SUV od Škody má být pro lidi, kteří chtějí upoutat pozornost

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nový velký terénní vůz automobilky Škoda Auto, který se zřejmě na trhu objeví nejdříve v roce 2016, by měl upoutat více pozornosti, než ostatní modely této značky. Je totiž vyvíjen také pro lidi, kteří chtějí být vidět a upoutat pozornost, řekl po mezinárodní konferenci automobilového designu v Mladé Boleslavi šéf designu Škody Auto Jozef Kabaň.

Foto: Škoda Auto

Škoda Yeti (2013) – zatím jediné SUV v nabídce Škody

Článek

Podle Kabaně, který šéfuje designérskému týmu, ve kterém pracují lidé dvaceti národností, bude nové SUV sportovně elegantní. "To auto bude ve velké míře určené i na jiné trhy, a to hlavně na asijský trh, kde být viděn je velmi žádoucí. Takže bude také pro ty, kteří chtějí upoutat mnohem větší pozornost, než je u našich produktů běžné," řekl Kabaň.

Designově se podle něj nový vůz vyvíjí v čistých liniích, ale bude pro veřejnost velkým překvapením. "Jedna z věcí, která je úplně jasná, je, že velikostí a vyšší třídou auto musí získávat víc a víc na sebevědomí. Takže určitým způsobem dominantnost a silné sebevědomí to auto určitě bude mít," dodal Kabaň.

První studie nového SUV už má automobilka vyrobené, ale finální rozhodnutí o uvedení vozu do výroby zatím nepadlo. Podle neoficiálních informací by se koncept velkého SUV mohl objevit už příští rok na jaře na ženevském autosalonu. Pro pěti- nebo sedmimístný vůz se spekuluje o názvu Snowman.

Na páteční konferenci, kde devět designových odborníků z různých zemí přednášelo asi 250 profesionálům i laické veřejnosti, se nechal Kabaň slyšet, že největší produkt, který člověk může vytvořit, je jeho vlastní život.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám