Nové Porsche 918 Spyder má poháněná všechna čtyři kola – zadní kola pohání spalovací motor a elektromotor, druhý elektromotor roztáčí kola na přední nápravě.

Elektrická energie pro elektromotory je uložena v kapalinou chlazeném lithium-iontovém akumulátoru, který se skládá z 312 samostatných článků. Při překročení rychlosti 235 km/h se přední elektromotor odpojí.

Porsche 918 Spyder

Porsche 918 Spyder

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Hlavním zdrojem výkonu je 4,6litrový osmiválec, původem ze závodního monopostu RS Spyder, o výkonu 612 koní (prototyp z loňského roku měl 570 k). Celkový výkon činí 887 koní. Porsche uvádí nejvyšší rychlost 340+ km/h.

Zrychlení 0–100 km/h je otázkou velmi působivých 2,8 s, 0–200 km/h zvládne 918 Spyder za 7,9 s a 0–300 km/h je otázkou 23 sekund. Více informací najdete v našem dřívějším článku. [celá zpráva]

Porsche 918 Spyder

Porsche 918 Spyder

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Druhou premiérou je 911 Turbo. To má ve verzi S výkon 560 koní a jede až 318 km/h. Více se o tomto modelu dozvíte z našeho exkluzivního testu, který jsme publikovali ještě před světovou premiérou. [celá zpráva]

Porsche 911 Turbo

Porsche 911 Turbo

FOTO: Martin Žemlička, Novinky