Cenu vybralo jako hlavní faktor při výběru ojetého automobilu 38 procent dotázaných zákazníků. Technický stav, který u dražšího, avšak dobře servisovaného a nepoškozeného auta může výrazně snížit celkové náklady, je nejdůležitějším kritériem jenom pro 12,4 procenta motoristů. Relativně málo požadovaným faktorem je pro většinu kupujících počet ujetých kilometrů (9,2 procenta) a spotřeba paliva (preferuje 8,3 procenta dotázaných klientů).

Překvapivě málo lidí hledí při procházení autobazarů na stáří vozidla – coby hlavní údaj je důležité pro pouhých šest procent zákazníků. Zhruba 4,4 procenta zákazníků vyžadují, aby vůz měl uvedenou jako zemi původu Českou republiku.

Barva je nejdůležitějším kritériem pro 2,2 procenta motoristů. Cena náhradních dílů je překvapivě žádaná pouze pro 60 motoristů z tisícovky, nejméně lidí (0,3 procenta) vyžaduje kožený interiér nebo preferuje automobily po prvním majiteli.