Třídveřová verze působí sportovněji, má dynamičtější profil i silně skloněná zadní boční okna. Podrobnější zkoumání ukáže mírně upravený přední a zadní nárazník s jinými mlhovkami, většina ostatních dílů je však totožná s hatchbackem. Specialitou pouze pro tento model jsou specifická šestnáctipalcová litá kola.

Stejná jako v případě pětidveřové verze bude i nabídka pohonných jednotek. Těch je celkem šest, s výkony od 90 koní (66 kW) do 94 kW (128 k). Hyundai i30 se nabízí výhradně se šestistupňovou převodovkou – manuální nebo samočinnou.

Hyundai i30 (3D verze, 2012)

Hyundai i30 (3D verze, 2012)

FOTO: Hyundai

Cena třídveřové verze je v porovnání se stejným motorem o 10 tisíc korun nižší. V základní výbavě Entry zákazník dostane 6 airbagů, přední mlhová světla, elektrické ovládání předních oken, centrální zamykání (bez dálkového ovládání) a 15palcová plechová kola. Klimatizace stojí 20 tisíc, metalický lak 13 tisíc a rádio s CD přehrávačem 10 tisíc korun.

Hyundai se vyrábí ve slezských Nošovicích nedaleko Ostravy. Automobilka zde vyrábí všechny karosářské varianty: třídveřovou, pětidveřovou a kombi.