Benzínovému motoru nového Ferrari F150 bude vůbec poprvé v historii italské automobilky pomáhat elektromotor. Benzínový dvanáctiválec by podle zákulisních informací měl mít výkon kolem 750 koní, dalších 50 až 100 bude dodávat elektromotor. Ten bude energii čerpat z lithium-iontových baterií.

Naštěstí se tak nepotvrdily spekulace z roku 2010, které říkaly, že vrcholný model Enzo, pojmenovaný po zakladateli automobilky, bude namísto dvanáctiválce pohánět osmiválec přeplňovaný dvojicí turbodmychadel.

Díky použití karbonu by se měla hmotnost pohybovat kolem 1100 kilogramů. Mimochodem, karbonový monokok (základní struktura karoserie) bude vážit pouhých 70 kilogramů (o 20 procent méně než u Ferrari Enza). Poprvé se nástupce Enza ukáže na jaře, světová premiéra by podle nás mohla proběhnout v březnu na ženevském autosalonu. Nejrychlejší Ferrari všech dob určitě nebude levné, tipujeme cenu kolem 30 miliónů korun.