Motor 1.4 Turbo LPG ecoFLEX nabídne výkon 103 kW, tj. 140 koní a je kombinován se šestistupňovou manuální převodovkou. Spotřeba činí 7,6 litru LPG na ujetých 100 kilometrů. Ten samý motor má při spalování benzínu spotřebu 5,7 l/100 km.

Jedním dechem je nutné dodat, že litr LPG stojí zhruba 17 korun, kdežto litr naturalu 95 přijde na pětatřicet. Vyplatí se LPG přestavba? Kilometr ujetý na LPG v Insignii přijde zhruba na 1,30 Kč, v případě jízdy na benzín jsou to dvě koruny. Rozdíl v úspoře je 70 haléřů, což se vám vzhledem k pořizovací ceně 50 000 korun začne vyplácet až po ujetí pořádné porce kilometrů - konkrétně 71 000 kilometrů.

Palivová nádrž na LPG o objemu 42 litrů je integrovaná do prostoru pro náhradní kolo. Dojezd na LPG činí přibližně 500 kilometrů, stále máte k dispozici nádrž na benzín. Motor je lépe uzpůsoben k používání zkapalněného ropného plynu: Opel zesílil ventily a upravil řídicí jednotku motoru.

Výhodou je, že jde o řešení přímo z výroby. Insignia LPG se montuje v dceřiné společnosti Opel Special Vehicles v Německu. Příplatek oproti běžné verzi 1,4 Turbo činí rovných 50 tisíc korun. LPG je pro tento motor k dostání ve všech nabízených karosářských variantách – sedan, liftback a kombi.