Kia K9, jejíž design velmi připomíná některé současné modely od BMW (řada 7, 5 GT), má poháněná zadní kola. Pod kapotou pětimetrového sedanu je 3,8litrový šestiválec s výkonem 290 koní. V roce 2013 dorazí nový 3,8litrový benzínový motor GDI s výkonem 334 k a nová osmistupňová samočinná převodovka.

Quoris používá jako první vůz Kia radarový tempomat ASCC. Radarový systém umístěný na pravé straně předního nárazníku udržuje automaticky nastavenou vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla a v případě potřeby umí vůz i úplně zastavit.

Kia Quoris (2012)

Kia Quoris: korejské automobilce nebylo opisování proti srsti, z tohoto pohledu je evidentní, jak moc se inspirovala v Mnichově.

FOTO: Kia

Dalším pokročilým systémem je sledování mrtvého úhlu BSD. V případě Kie jej obstarávají dva radarové senzory umístěné ve vnějších rozích zadního nárazníku. Každý z nich je schopen detekovat objekty ve vzdálenosti až 70 metrů od zadní části vozu v pásu širokém čtyři metry do stran.

„Zatím není potvrzen prodej v Evropě, tedy ani v ČR,“ uvedla na dotaz Novinek Kateřina Vokounová z českého zastoupení automobilky Kia.

Kia Quoris (2012)

Kia Quoris (2012)

FOTO: Kia