V porovnání s trhy, kde jsou požadavky zákazníků a kupní síla srovnatelné, se podle mluvčího Import VW Group Jana Klímy kabriolety na českém trhu prodávají dobře. "Zájem o kabriolety je samozřejmě lehce ovlivněn zdejšími klimatickými podmínkami, které prodejům v tomto segmentu nahrávají o něco méně než například ve středomořských zemích," uvedl Klíma.

Nejprodávanější přitom nejsou nejlevnější modely, ale auta s cenou kolem jednoho miliónu korun. Patří mezi ně BMW 3 Cabrio nebo Mercedes Benz SLK. Nejlevnější auto bez střechy lze přitom pořídit už od zhruba 350 000 korun, což je o 50 000 korun méně než v minulém roce.

"Cenové kategorie jsou různé, u 308 CC se prodávají jak nižší verze výbavy za cenu od 500 000 Kč, tak vyšší kolem 650 000 Kč. Stejně tak je rovnoměrné rozložení prodávaných verzí u 207 CC," uvedla mluvčí Peugeotu Radka Matthey s tím, že většina prodaných aut putovala do firemních flotil. Auta bez střechy jsou podle Klímy považována za luxusní zboží, které má svou vyhrazenou klientelu. Krize tento segment tedy nijak citelně neohrožuje.

Horní cenová hranice běžně dostupných vozů se pohybuje mezi pěti a deseti milióny korun. Patří sem například Ferrari 458 Spider nebo Rolls-Royce Phantom Drophead. Vůbec nejdražší a zároveň nejvýkonnější a nejrychlejší kabriolet všech dob je Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse za více než 40 miliónů korun.

Méně náročný nebo movitý zájemce o kabriolet se může poohlédnout po ojetém voze. Jejich ceny začínají již kolem 20 000 korun za zhruba 15 a více let stará auta.