Hlavní obsah

Kolínská trojčata prošla hromadným faceliftem

Novinky, Martin Žemlička

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Aktualizováno

Kolínský trojlístek se začíná postupně omlazovat. Jako první se představil facelift Citroënu C1, brzy následoval Peugeot 107 a Toyota Aygo. Všechna tři auta se vyrábí v továrně TPCA v Kolíně.

Foto: Citroën

Citroën C1 (2012)

Článek

První generace miniaut z Kolína se představila v červnu 2005, v roce 2008 prošla menším omlazením. Současné změny jsou také spíše kosmetické, nicméně povedené - soudě dle prvních fotografií. Změnou prošla přední maska, která má nová denní světla s technologií LED. Jiný je i přední nárazník; přibyla kulatá mlhová světla. Jiné je i ztvárnění kapoty a loga, které je mírně zapuštěné.

Všechny vozy mají stejný technický základ, délku 3430 mm (+ 15 mm), rozvor náprav 2340 mm, šířku 1615 mm. Poloměr otáčení je ideální do města – pouhých 4,73 metru. Opět se bude nabízet třídveřová i pětidveřová verze, velikost kufru je u obou verzí skromných 139 litrů (700 litrů po sklopení zadních sedaček). Novinkou jsou litá kola s velikostí 14 palců a modrý odstín karoserie.

Foto: Peugeot

Toyota Aygo (facelift 2012)

Foto: Citroën

Citroën C1 (2012)

Uvnitř je umístěn volant obšitý kůží (verze s automatizovanou převodovkou), nová hlavice řadicí páky a změnilo se i čalounění. Nový je i audiosystém s možností přehrávat jak běžná CD, tak MP3 soubory.

Foto: Peugeot

Peugeot 107 (facelift 2012)

Motory zůstávají stejné, základem je tedy litrový tříválec s výkonem 68 koní (50 kW). Poprvé se omlazené modely představí v úterý 10. ledna na bruselském autosalonu. Prodávat se začnou v březnu (objednávat je lze už nyní), ceny zatím zveřejněny nebyly.

Foto: Peugeot

Toyota Aygo (facelift 2012)

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám