Mezi nejvíce patrné změny patří přepracovaná mřížka chladiče, světlomety a nárazníky. Přední světla jsou buď xenonová nebo halogenová (podle úrovně výbavy), dálková světla jsou pouze halogenová (nelze mít bi-xenonové světlomety). Vzadu je použita technologie LED u obrysových a brzdových světel.

Desetipaprsková litá kola mají nově rozměr 18 palců, jsou navíc i širší (až 225/55/18). Dostupné jsou také 17" ráfky v novém pětipaprskovém provedení.

Nissan X-Trail (2010)

Nissan X-Trail (2010)

FOTO: Nissan

Rovněž interiér doznal změn – lepší by měla být čitelnost nového hlavního přístrojového panelu s větším tachometrem a otáčkoměrem. Mezi těmito dvěma hlavními přístroji se nachází nový palubní počítač. Nově přidanou funkcí je ukazatel doporučovaného přeřazení rychlostního stupně na obrazovce palubního počítače. Volitelnou součástí výbavy je vyhřívání zadních sedadel se dvěma úrovněmi výkonu.

Nissan X-Trail (2010)

Nissan X-Trail (2010)

FOTO: Nissan

Novinkou je i začlenění displeje zadní parkovací kamery do stropního zpětného zrcátka. Displej s vysokým rozlišením se objeví ve zpětném zrcátku po zařazení zpátečky, lze ovšem kdykoli manuálně vypnout. Jas displeje se navíc automaticky upravuje podle intenzity okolního světla.

Nissan X-Trail (2010)

Nissan X-Trail (2010)

FOTO: Nissan

Upravením aerodynamiky a použitím pneumatik s nízkým valivým odporem se snížila spotřeba paliva. Například u verze s motorem 2.0 dCi o výkonu 150 k došlo ke snížení spotřeby o 0,7 litru (nyní 6,4 l).

Inovované vozy X-Trail budou na českém trhu dostupné od konce září. Ceny zatím importér neuvedl, ale lze očekávat stejné jako u odcházející generace.

Větší světla, mohutnější nárazníky... to jsou asi hlavní znaky nové generace vozu.

Nissan X-Trail - současná generace
FOTO: archiv, Novinky

Nissan X-Trail (2010)

Nissan X-Trail (2010)

FOTO: Nissan