K prvenství šedých vozů přispěla zejména domácí Škoda Auto. Nejprodávanější značka na trhu v této barvě prodala třetinu vozů. Šedá barva vede i u značek Peugeot  nebo Honda. Bezkonkurenčně nejvyšší podíl červených vozů k celkovému počtu prodaných aut má Ferrari, kde typickou rudou zvolilo 25 z 36 zájemců. Červená slavila největší úspěch i u značek Renault nebo Hyundai. Modré zase dávali přednost zákazníci Fordu.

Ferrari 599 GTO

Ferrari 599 GTO - v klasické rudé barvě. Původně byla "hlavní" barvou Ferrari žlutá.

FOTO: Ferrari

Černou barvu nejčastěji volili zájemci o auta prémiových značek, jako je Audi, BMW, Mercedes Benz nebo Maserati, nejvíce se v černé ale prodávaly i vozy Volkswagen. Naopak po bílém automobilu nejčastěji sáhli kupci u dalších prémiových značek Lexus a Infiniti. Celkem se v tuzemsku v prvním pololetí prodalo 89 026 vozů, což je o 12,4 procenta více než loni.