Článek
Nový Opel Movano nabízí solidní škálu karosářských verzí - tradiční skříňové dodávky (ve čtyřech délkách a třech výškách střechy), valníky, podvozky pro nástavby, modely se zdvojenou kabinou. atd. Modulární platforma, vyvinutá ve spolupráci s automobilkou Renault, dává možnost výběru mezi verzemi s pohonem předních nebo zadních kol.
Celková hmotnost nové modelové řady vzrostla až na 4,5 tuny, užitečná hmotnost činí 2,5 tuny. Délka ložné plochy může být až 4,4 metru a objem až 17 metrů krychlových (verze L4H3).
Pod kapotou Opelu Movano se objevují tří čtyřválcové turbodiesely se vstřikováním common-rail o objemu 2,3 l. Jejich výkonové spektrum sahá od 74 kW/100 k (točivý moment 285 Nm) přes 92 kW/125 k (310 Nm) až po 110 kW/150 k (350 Nm).
Všechny motory plní emisní limity norem Euro 4 i Euro 5, verze splňující Euro 5 jsou vybaveny částicovými filtry. Všechny tři motory jsou standardně propojeny se šestistupňovými manuálními převodovkami, dvojice silnějších agregátů může být na přání propojena i s automatizovanou manuální převodovkou Easytronic.
Nový Opel Movano se jako klasická dodávka objeví na trhu už na jaře roku 2010, další karosářské verze se budou objevovat postupně v průběhu roku.