Pozici lídra trhu si i nadále udržela mladoboleslavská automobilka Škoda Auto. Její vůz si dle statistik Svazu dovozců automobilů registrovalo 47 620 lidí. Vůbec nejoblíbenějším modelem se stala Octavia, které se prodalo na 21 923 kusů.

Hned za ní se umístil Ford. Vůz této automobilky si pořídilo na 15 054 lidí, přičemž po modelu Fusion sáhlo 6 957 lidí. Na pomyslném třetím místě se umístil německý koncern Volkswagen, jehož aut bylo v tuzemsku zaregistrováno 11 781.

Počet prodaných lehkých užitkových vozů klesl o téměř 68 procent na 19 427 automobilů. Prodej nákladních aut zaznamenal propad o 55 procent na 4760 vozidel. Poptávka po motocyklech se snížila o 27,5 procenta na 19 741 strojů.

Tak dramatický propad u lehkých užitkových vozů je způsoben změnami v daních. Od dubna totiž mohou podnikatelé kupovat bez DPH i osobní vozy, aniž by v nich musela být mřížka. Ta dříve oddělovala nákladní prostor od cestujících.