Hlavní obsah

Audi slibuje u A5 Sportbacku emotivní design a praktičnost sedanu

Novinky, Martin Žemlička

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Audi ukázalo první fotografii svého nového modelu na pomezí řady A4 a A5. Novinka bude sázet především na emotivní design, jenž by měl připomínat kupé. A5 Sportback bude mít čtyři bezrámové dveře a celkově bude nižší než Audi A4. Do prodeje se dostane v září.

Článek

Audi A5 Sportback bude sázet především na emocionální design. Díky zužující se střešní linii, která je o 36 mm nižší než u sedanu Audi A4, krátkým převisům vpředu i vzadu a čtyřem bezrámovým dveřím vypadá silueta vozu podobně jako kupé. Zavazadlový prostor přitom nabídne 480 litrů, se sklopenými opěradly se pak Sportback může pochlubit 980 litry.

Audi A5 Sportback bude sázet především na emocionální design. Díky zužující se střešní linii, která je o 36 mm nižší než u sedanu Audi A4, krátkým převisům vpředu i vzadu a čtyřem bezrámovým dveřím vypadá silueta vozu podobně jako kupé. Zavazadlový prostor přitom nabídne 480 litrů, se sklopenými opěradly se pak Sportback může pochlubit 980 litry.

A5 Sportback bude v nabídce se dvěma zážehovými a třemi vznětovými motory. Dva zážehové motory, 2.0 TFSI quattro s výkonem 155 kW (211 k) a 350 Nm točivého momentu a 3.2 V6 quattro s výkonem 195 kW (265 k) jsou vybaveny technologií proměnného časování ventilů.

Od začátku prodeje bude Audi A5 Sportback možné objednat také s pohonnými jednotkami 2.0 TDI (125 kW / 170 k) a 350 Nm, šestistupňovou manuální převodovkou a systémem start/stop, 2.7 TDI (140 kW/ 190 k) a 400 Nm a 3.0 V6 TDI (176 kW / 240 k) s točivým momentem 500 Nm a pohonem všech kol quattro.

Od začátku prodeje bude Audi A5 Sportback možné objednat také s pohonnými jednotkami 2.0 TDI (125 kW / 170 k) a 350 Nm, šestistupňovou manuální převodovkou a systémem start/stop, 2.7 TDI (140 kW/ 190 k) a 400 Nm a 3.0 V6 TDI (176 kW / 240 k) s točivým momentem 500 Nm a pohonem všech kol quattro.

Nově vyvinutý systém ESP s elektronickou uzávěrkou diferenciálu na přední nápravě zajišťuje znatelně údajně lepší odezvu řízení. To je rozhodně dobře, protože řízení Audi ve srovnání s hlavním rivalem - BMW – stále nepřináší takový požitek.

V prodeji se novinka objeví v září, prodejní ceny zatím importér nesdělil.

Reklama

Související témata:

Související články

Mastodontní Audi Q7 prošlo decentním faceliftem

Audi představilo malý facelift svého největšího SUV v nabídce - Q7. Kromě nových metalických barev jsou změny snadno přehlédnutelné. Co není vidět, ale znát je...

Výběr článků

Načítám