Nissan 370Z Roadster má stejně jako kupé pohon zadních kol, devatenáctipalcová kola a pohání ho benzínový šestiválec s objemem 3,7 litru s technologií VVEL (Variable Valve Event and Lift – systém ventilového rozvodu s proměnným zdvihem a časováním). Nejvyšší výkon činí 332 koní, točivý moment dosahuje 365 Nm.

Na stovce jste za pět vteřin a při 250 km/h zasáhne omezovač rychlosti. To vše při papírové spotřebě kolem deseti litrů benzínu.

K novému motoru je možné zvolit buď šestistupňový manuál nebo sedmistupňový automat s možností sekvenčního řazení. Šestirychlostní manuální převodovka s krátkým odstupňováním je vybavena systémem „SynchroRev Match“, který automaticky dává meziplyn při podřazování.

Nissan 370 Roadster

Nissan 370Z Roadster
FOTO: Nissan

Látková střecha je dole za 20 vteřin

Roadster má látkovou střechu, ta se po stisknutí tlačítka složí během 20 vteřin. Nechybí ani větrné štíty pro větší pohodu při jízdě vyššími rychlostmi se staženou střechou.

Cenu zatím výrobce nezveřejnil, u uzavřené verze se cena bude pohybovat patrně kolem 1,2 miliónu korun, roadster bude nejspíš o nějakých sto tisíc dražší. Kupé se v Česku začne prodávat v květnu, roadster bude následovat později.

Nissan 370 Roadster

Nissan 37Z Roadster
FOTO: Nissan