Modernizovaný Magentis má předek prodloužený o 45 mm a zadní část o 20 mm, čímž se celková délka zvětšila na 4800 mm. Rozvor, šířka a výška zůstaly nezměněné, a to 2720 mm, 1805 mm, respektive 1480 mm.

Kia Magentis sa vyrábí v Koreji v montážním závodu Hwasung. Model je k dispozici v osmi barvách karosérie. Dvě z nich jsou nové – bronzová Metallic a modrá Inky. Kromě nich je nadále k dispozici pět barev – červená, stříbrná, bílá, černá a šedá.

:. Interiér prodělal řadu změn, stále je ale vidět, že Magentis patří k tomu nejlevnějšímu ze střední třídy. Foto: Kia

Modernizovaný interiér má novou palubní desku, přístroje i středovou konzoli. Součástí standardní výbavy je autorádio s funkcí RDS s CD přehrávačem, kompatibilní s formátem MP3 a externím vstupem AUX.

Archaický automat, tři motory

Na výběr jeden vznětový a dva zážehové motory s manuální nebo automatickou převodovkou. Automatická převodovka ovšem patří do osmdesátých let minulého století, nabízí pouze čtyři (!) rychlostní stupně. Manuální převodovka má pět (zážehový dvoulitr), respektive šest stupňů.

:. Magentis už nevypadá tak konzervativně. Nový kabát ji sluší. Foto: Kia

Základní benzínový dvoulitr nabízí 163 k a 197 Nm. Turbodiesel, rovněž dvoulitrový má 150 koní a 305 Nm točivého momentu. Pyšní se kombinovanou spotřebou šest litrů. Vrcholem nabídky je benzínový šestiválec s objemem 2,7 litru a výkonem 193 koní a 250 Nm.

Ceny začínají na částce 499 980 korun (vznětový dvoulitr), turbodiesel přijde nejméně na 539 980 a benzínový šestiválec stojí od 659 980 korun.

:. Předchozí Kia Magentisfoto: Kia