Dacia Sandero totiž není nic jiného než jihoamerický Renault Sandero. Jedná se tedy o klasický hatchback na platformě B0 (vpředu McPherson, vzadu vlečená ramena), která má zvýšenou světlost na 155 mm.

Vůz je dlouhý 4,22 m, široký 1,75 m a stojí na rozvoru 2,59 m. Tyto hodnoty jsou průměrem ve třídě, ale Sandero nechce vybočovat. Auto nabídne totiž především nízkou cenu. K tomu má dopomoci i již velmi známá a hromadně vyráběná paleta motorů. Základem je zážehová čtrnáctistovka (75 HP). Tu doplňuje větší šestnáctistovka a vznětové patnáctistovky. Zážehová verze disponuje devadesáti koňmi, vznětové mají 70 a 85 koní.

Dacia Sandero:. Dacia Sanderofoto: Novinky/Jan Čech

Jistě nezajímavá je i hodnota zavazadlového prostoru. Ten pobere v základním uspořádání 320 l nákladu.

Dacia Sandero:. Zavazadelník o objemu 320 l.foto: Novinky/Jan Čech

Dacia ve svém tiskovém materiálu říká, že na vůz bude tříletá záruka omezená ujetím 100 000 kilometrů. Cena pro český trh samozřejmě ještě nebyla určena.