Podle Mercedesu se na voze změnilo více než 1100 komponentů. Poznáme to především v přední části vozu. Zde naroubovali technici kompletní masku z „céčka“. Samozřejmě, že jsou zde některé změny, jako například vlastní nárazník, ale se sedanem si vůz spletete snadno.

To, co však zůstalo stejné je boční profil vozu. Jedná se opět o pětidveřový hatchback s podivně useknutou zádní, což si vysloužilo v době svého vzniku několik kritických slov. Na zadní partii se změnily světla a střední část s SPZ.

Mercedes-Benz CLC :. Mercedes-Benz CLC

 

To interiér zrovna centrem zájmu nebyl. Standardní přístrojová deska má sice inovované ovladače a volant. Nic víc však zákazníci od modelu očekávat nemohou.

Snad jen technika potěší. Výkonové parametry motorů se pohybují od 90 do 200 kW. Jeden z nejprodávanějších motorů CLC 200 Kompressor má nyní 135 kW, tedy o 15 kW více než ve Sport Coupé a přitom spotřebuje v průměru o 0,7 l na 100 km benzínu méně. Také zaručeně nejprodávanější motor v céčkové řade CLC 200 CDI snížil spotřebu o 10,7 %.

První fotografie Mercedes-Benzu CLC

Čtyřválcové modely mohou mít pětistupňový automat, V6 pak dostane sedmistupňovou automatiku 7G-Tronic.

Vůz bude u dealerů v nabídce od května tohoto roku.