Jak je tradičně zvykem, písmenko S znamená Sport. Takže ani tady se nebude jednat o nic menšího, než pořádně nadopovaný sériový model. Ten pohání čtyřválec o objemu dva litry. Je-li to někomu málo, tak by se měl nad sebou zamyslet. Ono přeplňování turbodmychadlem o skutečně vysokém tlaku katapultovalo výkon na hranici 198 kW.

Audi TT-S:. Audi TT-S

To vše bude podpořeno speciálním nastavením podvozku (které zatím v této předpremiéře není známé) a novými brzdami.

A když už jde o sportline, tak nesmí chybět ani nový vzhled. Nový je přední nárazník s výrazně většími vstupy vzduchu, diody pro denní svícení vpředu, nové prahy, spotovní výsuvné zadní křidélko, náznak difuzoru, čtyři koncovky výuku a samozřejmě také nová kola. Interiéru jsou tradiční prvky sportovní výbavy – nové obšití kůží nebo kvalitní látkou, hliníkové prvky a nový volant. Audi TT-S bude k dispozici v Evropě ještě tento rok. Následovat by však měla i verze TT-RS, což bude skutečně brutální verze sportovního kupátka, tentokrát pravděpodobně s pětiválcem.

Audi TT-S