Článek
Tohle není jen lehce upravený poslední model Fordu GT, ale dokonale zvládnutá vzpomínka na závodní vůz se vším všudy. Karoserie je zcela nová a drží se velmi přesně originálu. Sice používá stejnou techniku jako moderní GT, tedy tuhý monocoque s upevněnými součástkami a karoserií, ale výsledek je zcela jiný. CAV je konstruováno tak, aby vydrželo i zatížení na závodní trati.
Karoserie je extrémně lehká (používá spousty moderních lehkých materiálů), ale zároveň má v sobě ocelové prvky, jenž zvyšují tuhost vozu.
:. Auto Futura CAV GT
Hmotnost vozu je nižší než u Mazdy XM-5, což je velmi slušný výkon. Zvlášť když si uvědomíme, jaký motor tento vůz pohání. Jedná se o vidlicový osmiválec 5,6 l o výkonu 500 koní. Výkon se přenáší na zadní kola. Z 0 na 100 km/h zvládne vůz vysprintovat za 4,5 s.
Podvozek je mixem staré a nové školy. Vpředu je například zavěšení, které sice vychází konstrukčně z moderního vozu, ale je upraveno podle původní nápravy stejnými díly. Tlumiče mají navíc nastavitelnou výšku.
Na všech kolech jsou nasazeny velké kotoučové brzdy, které mají průměr disku 300 mm. Do nich se zakusují třecí členy přitlačované šesti pístky v každém třmenu.