Úpravy na karoserii jsou nejvíce patrné v přední části vozu. Zde se zvětšila maska a světlomety mají jinou optiku a upravené uspořádání. K tomu musel být předělán celý přední nárazník, ale zásahy jsou i na blatnících. Drobné změny na dalších částech karoserie vynecháme a přejdeme rovnou do interiéru.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Zde se ukazuje, že Korejci se začínají čím dál tím více stahovat náskok evropských automobilek v kvalitě. Přístrojová deska je totiž zcela nová a její kvalitativní posun vpřed prý je přímo cítit. Ano, skutečně tomu tak je. Hyundai totiž nasadil lepší a měkčí materiály, které však nemají ten typický zápach plastů, jaký známe z každého nového vozu.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Ale upraven byl nejenom povrch, ale celý tvar přístrojovky. Tlačítka jsou nyní hezčí, mají lepší slícování, přístroje v kapličce dostaly nový vzhled (optitronové podsvícení) a výbava má spoustu nových prvků.

Inovace potkaly také techniku. Motorová paleta je sice poněkud odlišná od té evropské, ale některé z agregátů se jistě dostanou i k nám. Však také všechny motory mají nižší spotřebu, emise a přitom i vyšší výkon. Pro nás asi nejzajímavější je motor 2.0 CVVT, který nyní má 116 kW a 197 N.m při 4500 ot./min. Druhý dvoulitr se vznětovým spalováním disponuje výkonem 110 kW a točivým momentem 314 N.m při 2000 ot./min. Nejobjemnější je čtyřválec 2,4 l se 126 kW a 230 N.m.