O vozy Rolls-Royce je nyní takový zájem, že výroba vzrostla proti minulému roku o 22 % a do konce roku by se mělo navýšení vyšplhat až o 25 %. To je však maximum, které dokáže továrna snést.

Vozy jsou totiž exkluzivně ručně dělané (samozřejmě, že ne celé) a více lidí už se do továrny prostě nevejde. Navíc má přijít další model Coupé, u nějž se očekávají velké prodeje na hranici až 1200 vozů ročně. v Crewe mají velké problémy s dodávkami. Rolls-Royce už nebude exkluzivní značkou co do počtu vyrobených vozů, ale spíše v rámci dodacích lhůt.

Za dva roky by se navíc měl představit babyrolls, jenž by měl konkurovat například prodloužené sedmičkové řadě, se kterou bude sdílet i podvozek a pravděpodobně i motor. Jeho výroba tak bude muset být přesunuta do jiných továren, než do Goodwoodu, kam se již kvůli výrobě Phantomu, Phantomu Drophead Coupé a Phantomu Coupé nevejde.

Zatím se uvažuje o rozšíření továrny v Goodwoodu, nebo koupení jiné továrny v Anglii. Bylo by možné i vyrábět hrubou stavbu vozu na linkách BMW a kompletní dokončení pak nechat na britském podniku.