Fiat nabídnul francouzským zákazníkům u modelu Bravo novou záruku. Za jedno euro si může zákazník připlatit zvýšenou záruku na 2+3 roky, která však také platí do ujetí 500 000 km.

Tento neuvěřitelný údaj je navíc podpořen zajímavou prodejní akcí. Pokud si zákazník koupí tento vůz, dostane slevu 1000 euro, a to i když si zakoupí prodlouženou garanci. Pokud jí nebude chtít, dostane na ruku dokonce dvakrát více.

Zákazník je rád

To, že zákazník rád slyší takovéto zvěsti se mohli přesvědčit u značky Kia, která začala prodávat model cee´d se sedmiletou zárukou a omezenou 150 000 najetými kilometry. Je sice pravda, že ve skutečnosti je záruka pětiletá, ale i tak to byl neuvěřitelný marketingový tah.

Kia jen na našem trhu prodala za osm měsíců tohoto roku 1120 cee´dů, což je pro ní velký úspěch. Dokázala tak i díky záruce drtivě převálcovat Opel Astra (833 ks), Renault Mégane (869 ks) nebo Hondu Civic (1001 ks).

Kia a Fiat však nejsou jedinými výrobci, kteří se snaží o zvýšení prestiže navýšením záruční doby. Jako poslední přišel s nabídkou rozšíření záruční doby na tři roky renault u modelu Laguna (pouze u něj). Ovšem tříletou záruku poskytuje většina japonských značek (Toyota, Subaru...), dvouletou pak zase evropské firmy (Volkswagen, Renault...)