Na fotografiích je sice napsáno na voze jméno Fit, ale tím se nenechte zmást. To je  tradiční označení vozu na některých zámořských trzích.

Někomu na první pohled nemusí být moc jasné, v čem se Jazz změnil. Jenže to je právě výsledek toho, že u nás se moc tento velmi prostorný vůz neobjevoval. V nové generaci se změnila celá karoserie, a to dost výrazně. Je o 55 mm delší (má tedy rovných 3900 mm) a také o 20 mm širší (1695 mm). Vnitřní prostor bude profitovat z většího rozvoru 2500 mm.

:. Nová (vlevo) a současná verze Hondy Jazz.

Stejně jako u současné verze, i v té následující počítáme s velmi šikovným systémem sklápění zadních sedadel, kde se sedák nejdříve zasunul o kousek níž a pak jej překrylo opěradlo. Sedák navíc bylo možné vyklopit nahoru a místo zadních sedadel tak vznikl velmi slušný dlouhý prostor pro zavazadla. Podle prvních fotografií navíc bude mít Jazz velkou kapsu pod podlahu zavazadelníku, hned za pátými dveřmi.

:. Zcela rovná podlaha po sklopení sedadel je opět výbornou vizitkou Hondy Jazz.

Honda Jazz bude na trzích k dostání v několika verzích, které budou mít rozdílné motory. Menší čtyřválec 1.3 VTEC nabídne výkon 73 kW při 6000 ot./min, větší patnáctistovka pak 88 kW při 6300 ot./min. To je slušný posun od současných motorů, které mají výkony 51 (1.2) a 61 kW (1.4).