Veyron targa nebude prodáván jako samostatný model. Zákazníci si za odnímatelnou střechu připlatí v doplňkové výbavě, pokud ovšem budou dost rychlí. Bugatti totiž vyrobí pouze 80 kusů tohoto otevřeného vozu.

Otevřená verze pouze formou karoserie targa byla jasnou volbou pro konstruktéry. Tvar karoserie a především obří výkon potřebuje pořádnou příčnou i podélnou tuhost, což by klasický roadster nezaručil. Sejmutí středního dílu střechy tak je nejjednodušší a přitom nepraktičtější i z hlediska aerodynamiky.

Zákazník však nesundá klasickou plechovou střechu, ale prosklenou se speciálním potahem prosti nadměrnému průniku slunečních paprsků. Za sedadla či jinam se však nevejde, takže bude muset zůstat umístěná někde v regálu v garáži. Při dešti se tak bude muset řidič a jeho spolujezdec spokojit pouze s plátěnou roletkou.