Možná si říkáte, že Jeep je už ve svém základu dost terénní. Zvláště pak, pokud si vezmeme jako vzor model Wrangler. Ten je totiž základem i pro tento koncept. Jenže v automobilce ukázali, že tohle auto může být ještě mnohem drsnější, a že jakýkoli terén je pro něj zdolatelný.

Rozvor náprav je shodný s Jeepem Wrangler Unlimited, tedy 2950 mm, stejná je i přední část kapoty. Pod ní je uložený benzínový šestiválec o objemu 3,8 l. Jenže to je asi tak všechno. Za předními sedadly totiž karoserie končí a je zde klasický nákladový prostor. Kabina cestujících je navíc vyrobena z plastu lze jí lehce sundat a vytvořit tak z vozu čistokrevný kabriolet.

Ovšem to hlavní je na podvozku. Velkými překážkami se JT nenechá překvapit díky zvýšené světlosti o hodně zajímavých 7,6 cm, které vytvořila firma Superlift (možná jí znáte i s monstertrucků, kde provozuje několik "bigfootů" vlastní konstrukce). Samozřejmě, že nesmí chybět pořádné 35" terénní pneumatiky BF Goodrich Mud Terrain, výkonný naviják Ramsey 9500 UT či zadní tuhý nárazník s oky pro vlečení od specialisty Mopar.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Jeep se s vozem vytáhnul hned na terénní trati, kde ukázal, že tohle auto dokáže opravdu super kousky. Na fotografiích si tak můžete prohlédnout, jak JT zdolává jámu, ze které by se asi ani člověk sám nedostal.