Podle posledních zpráv se již design ustálil na konečné formě, ale vůz je zapotřebí ještě dopilovat. V Indii se nyní intenzivně testuje a ladí poslední detaily.

Také výroba ještě není připravená, i když její začátek je určen již na příští rok. Tata totiž měla problémy s výkupem pozemků a s povolením ke stavbě pro novou výrobní halu ve městě Ranjangaon.

Podle časopisu Automotive News se však představitelé automobilky stále tváří optimisticky a nechtějí připustit, že by za rok nestihli ze současného stavu úprav terénu připravit kompletně celý závod.

Fiat a Tata se rozhodly tento vůz zatím prodávat pouze v Indii, i když o levné vozy je ve světě nebývalý zájem. Fiat tak zkoumá možnost zvýšení výroby a vývozu automobilů i na další trhy. Problémem je však už samotný fakt, že Fiat a Tata přistoupily ke spolupráci, která zahrnuje opravdu smělé plány. V novém podniku se totiž budou vyrábět i nové Grande Punta, sedany s názvem Linea [celá zpráva] a také spousty motorů a převodovek. Najít rezervy v již tak nabité výrobě je tedy těžké.