Jedno jablko denně ochrání před rakovinou
Jedno zkonzumované jablko denně může lidi ochránit před rakovinou. Výsledky vědeckého výzkumu publikované v časopisu Annals of Oncology plně potvrzují pravdu staré lidové moudrosti "Kousek jablíčka, krve kapička". Na výzkumu se podíleli vědci z několika italských institutů v Římě, Neapoli, Janově a Avianu a z francouzské Agentury pro výzkum rakoviny v Lyonu.
Jedno jablko denně snižuje riziko nádoru o 25 procent u rakoviny jícnu.
FOTO: gardenaction.co.uk
středa 28. listopadu 2007, 23:51 - MILÁN
Vědci sledovali v Itálii v letech 1991 až 2002 celkem 8209 pacientů s různými formami rakoviny. Porovnávali skupinu osob, která jablka vůbec nejedla, se skupinou, která denně zkonzumovala jedno a více jablek.
Experti dospěli k závěru, že riziko nádoru se u těch pacientů, kteří jedli jablka, snížilo o 21 procent v případě rakoviny ústní dutiny, o 25 procent u rakoviny jícnu, o 20 procent u rakoviny tlustého střeva a konečníku, o 18 procent u rakoviny prsu, o 15 procent u rakoviny vaječníků a o devět procent u rakoviny prostaty.
Žena
Daniel Hůlka: Jediný lék na moji nemoc, která se jmenuje žravost, je pohyb Video
Jeho život se poslední dobou podobal jízdě na horské dráze. Nemoci se střídaly s úrazy, odvolával představení v divadle, rozešel se...
Šaty červené barvy udělají sexy každou ženu Obrazem
Červená je pro mnohé nejen barvou lásky, ale také touhy a smyslnosti. Vyberou-li si ženy na večírek či nějakou schůzku právě šaty...
Vegetariánská kuchyně: žij a nech žít
Vegetariánská strava vychází ze zásady Žít a nechat žít. Její vyznavači nejedí některé živočišné potraviny, hlavně maso, sádlo......



