Vitamínové doplňky život neprodlouží, naopak
Všechny reklamy, které propagují vitamínové doplňky a antioxidanty prodlužující život by se podle dánské studie daly označit za lživé. Věci z Kodaňské univerzity totiž prokázali, že osoby pravidelně přijímající tablety s vitamíny A a E se dožívají kratšího života. Jen vitamíny přijímané z vyvážené stravy mají blahodárný efekt na tělo a zdraví.
Vitamíny z pestré stravy jsou bezpečné a tělu prospěšné.
FOTO: profimedia.cz
středa 28. února 2007, 12:54 - KODAŇ
Nevyvážená a nezdravá strava s přemírou potravinových doplňků a vitamínových tablet má negativní vliv na délku života. "Naše doporučení je jasné, je potřeba jíst široké spektrum potravin ve vyváženém jídelníčku, který může poskytnout všechny živiny, které tělo potřebuje, aby se chránilo před vlivy z okolí a před chorobami," tvrdí doktor Frankie Phillips.
Kodaňská studie sledovala přes osm stovek klinických testů různých potravinových doplňků, které se snažily objevit a popsat rizikové faktory každého produktu.
Deset až dvacet procent populace užívá náhradní doplňky
"Naše závěry jsou v rozporu se zjištěními některých studií, podle nichž antioxidanty mohou prodlužovat život. Když si uvědomíme, že deset až dvacet procent populace v Evropě užívá podobné přípravky, následky na zdraví veřejnosti mohou být značné," napsali Dánové.
Famous
Žena
Poradíme vám, jak se zbavit potravinových molů neboli zavíječů Video
Otevřete si vločky a vyletí motýlek, rozbalíte sušené ovoce a najdete v něm pavučinky? Pokud ano, byli jste napadeni potravinovými...
Michelle Williamsová: Marilyn Monroe toužila být něčím víc než sexy bohyní Video
O jejím výkonu v titulní roli snímku Můj týden s Marilyn se stále mluví v superlativech. Díky ní měla jednatřicetiletá Michelle Williamsová...
Upnuté džíny mohou způsobit vážné neurologické problémy
Nošení upnutých kalhot z velmi tuhé džínoviny, které nositele od pasu dolů doslova zaškrcuje, může vyvolat vážné neurologické potíže....



