Jiří Potužník, manažer marketingu a komunikace české účasti, Právu potvrdil, že produkční šanghajského klubu nejprve s rodiči povečeřel v restauraci Czechia, kam ho nalákal točený Budvar a guláš, a až poté vstoupil do expozice.

"O českém pavilonu jsem slyšel v médiích i od hostů našeho klubu,“ vylíčil Reynaldo Marino Twerda, "a protože z Dánska na EXPO přijeli i moji rodiče, vzal jsem je hned první den právě sem. A udělali jsme dobře –expozice ve mně zanechala velký dojem“.

„Nejsou to závody v návštěvnosti, jde nám především o to, aby si ti, co projdou českým pavilonem, pamatovali Českou republiku jako kreativní a moderní zemi,“ říká generální komisař Pavel Antonín Stehlík, "ale z hlediska marketingové úspěšnosti je to jeden z klíčových ukazatelů; my děláme naší zemi v Číně reklamu, a čím více lidí národní expozici uvidí, tím lépe - je to jako sledovanost televize.“