Během čtrnácti dní si účastníci letního kurzu osvojí marketingové dovednosti a znalosti nezbytné k dosažení úspěchu v rychle se měnícím globálním prostředí.

Přednášky v angličtině

Speciální kurz určený pro zahraniční i české studenty povedou lektoři v anglickém jazyce. Zájemci však mohou být například i z řad maminek na mateřských dovolených, které se chtějí udržet v profesním dění či se připravit na nový nástup do zaměstnání, nebo lidé pracující v oboru.

„Díky aktuální případové studii a jejímu zpracování pochopí studenti mezinárodní marketing, uplatnění zásad podnikání v různých kulturních regionech a posílí své analytické, tvůrčí a projektové dovednosti,“ říká David Matoušek, ředitel Informačně poradenského centra VŠEM.

Igráček se vrací na scénu

Vzhledem k tomu, že je kurz podle Matouška pojat hodně prakticky, zvolila škola jako případovou studii pro tento pilotní program návrat české hračky Igráčka, který má velmi silnou historii a předpoklady pro úspěch na zahraničních trzích.

Vzdělávací program je rozčleněn do pěti částí: úvod do mezinárodního marketingu, marketingový plán, analýza marketingového prostředí, implementace marketingového plánu s jeho následnou kontrolou a uplatnění konceptu mezinárodního marketingu v praxi.

Úspěšní absolventi, kteří odprezentují a obhájí projekt, získají po skončení kurzu certifikát. Zájemci se mohou přihlásit do třicátého června.