„Chci se vrátit k tomu, aby ČT měla jednotné logo, které bychom chtěli přizpůsobit současným podmínkám, aby se dalo používat pro všechny kanály a bylo funkční například i pro 3D zpracování," řekl Dvořák na jednání středeční Rady ČT novinářům.

Nyní má každý kanál ČT své vlastní logo, spojuje je grafika.

Dvořák měl vyřešení loga jako jeden z bodů kandidátském projektu, když se ucházel o místo ředitele. Chtěl tím vyjádřit vstřícné gesto vůči odborářům, kteří by rádi zůstali u starého loga, což bylo číslo stanice v obrazovce. Dvořák kolem loga ale nic určitého neřekl.

Další problém je probíhající výběrové řízení na obsazení „kreativních producentů“ tvůrčích skupin. Dvořák se ve středu a v pátek sejde se zaměstnanci ČT a vysvětlí jim, jak budou skupiny pracovat.

Do konce března chce nový ředitel na základě analýzy vědět, zda bude možné spustit stanici pro děti ČT 3.

Do konce června seznámí šéf ČT radní s konkrétním projektem a eventuální žádostí na úpravu rozpočtu. Předseda Rady ČT Milan Uhde informoval, že rada zadala analýzu na téma Jak plní ČT úkol veřejné služby, kterou vypracují mediální odborníci Vladimír Just a Milan Šmíd do konce ledna. Každý dostane za analýzu 20 tisíc korun.