Hlavní obsah

Firmy loví uchazeče o práci na sociálních sítích

Právo, kil

Hledání práce se stále častěji stává součástí života lidí na sociálních sítích. O tento nový trend se opírá i pracovní portál Cliqjobs.com, který přichází s originální koncepcí, jíž ocení uchazeči o volná pracovní místa i firmy hledající zaměstnance.

Foto: Profimedia.cz

Využívání sociálních sítí podniky bude hrát při náboru zaměstnanců stále větší roli.

Článek

„Společně s personalisty a grafiky jsme vytvořili atraktivní šablony, které vám pomohou na portálu vytvořit úderný, stručný a přehledný životopis. Reagujeme na fakt, že personalisté musí zpracovat záplavu životopisů ve velmi krátkém čase. Jednomu CV věnují zhruba minutu. Zaujmout musíte rychle, omáčka v životopisech nikoho nezajímá,“ upozorňuje Lubomír Husar, autor projektu Cliqjobs.com a ředitel personální společnosti Colorbee.

Spojit zábavu s užitečnou činností

Portál Cliqjobs.com proto respektuje současný trend i způsob, jakým dnes lidé používají internet – propojuje prvek zábavy s potřebným a užitečným. Jedním kliknutím na Facebooku nebo Twitteru zjistíte, jestli chcete na pozici reagovat.

„Výhodou je i to, že zde nemusíte pořád dokola vyplňovat svoje kontaktní údaje a přikládat životopis,“ vysvětluje Husar.

Role sociálních sítí poroste

Sdílení pracovních nabídek na sociálních sítích je efektivní i pro zaměstnavatele. O volných pracovních místech se dozví mnoho lidí, i ti, kteří práci aktivně nehledají. Firmy si tak zvýší šanci na nalezení kvalitních uchazečů.

„Využívání sociálních sítí podniky bude hrát při náboru zaměstnanců stále větší roli. Aby však lidé nabídky sdíleli, popisy nabízených pracovních míst musí být krátké, výstižné a vizuálně poutavé. Vše důležité bohatě vyjádříte pomocí 150 znaků. Můžete rovněž účinně propagovat svou značku zaměstnavatele, protože na našem portálu hraje velkou roli vizuální zobrazení,“ uzavírá Lubomír Husar. Bližší informace na www.cliqjobs.com.

Reklama

Výběr článků

Načítám