Prodej chytrých hodinek se meziročně zvýšil o 316 procent, předloni se ve čtvrtém čtvrtletí prodalo pouze 1,9 miliónu chytrých hodinek. Prodej silně rostl v Severní Americe, západní Evropě a Asii.

Největší podíl na trhu, 63 procent, měly hodinky Apple Watch. Za nimi skončily chytré hodinky od Samsungu s podílem 16 procent. Z deseti prodaných chytrých hodinek po celém světě jich tak osm bylo značky Apple nebo Samsung.

Naopak prodej švýcarských hodinek se meziročně snížil o pět procent. „Globální poptávka po švýcarských hodinkách zpomaluje a velcí hráči jako Swatch se usilovně snaží o růst," uvedl analytik Strategy Analytics Steven Waltzer.

Podle Strategy Analytics švýcarští hodináři velmi pomalu zareagovali na vývoj chytrých hodinek, protože doufali, že se nechytnou. Švýcarské značky, jako Tag Heuer, měly na celkovém prodeji chytrých hodinek ve čtvrtém čtvrtletí podíl jen jedno procento.