Článek
Reklamní plochu, kterou využili od července do konce září sociální demokraté, vyčíslila agentura na 36,181 miliónu korun. U zemanovců jde o 35,499 miliónu, na třetím místě se umístilo hnutí ANO s 31,262 milióny korun.
S poměrně velkým odstupem za hnutím Andreje Babiše skončili lidovci a občanští demokraté, kteří shodně využili plochu, jež podle ceníků vychází zhruba na 10 miliónů korun.
Srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru v období od července do září 2013 | |
---|---|
ČSSD | 36 181 000 |
SPOZ | 35 499 000 |
ANO 2011 | 31 262 000 |
KDU-ČSL | 10 692 000 |
ODS | 10 348 000 |
„Dosavadně monitorovanému období jasně dominovala ČSSD společně se Stranou práv občanů - zemanovci a politickým hnutím ANO. S odstupem následovala KDU-ČSL a ODS. Volební kampaň vyvrcholí samozřejmě až během října,“ zhodnotil data obchodní ředitel společnosti Tomáš Hynčica.
Lze očekávat, že závěrečná čísla značně vzrostou. Do žebříčku pěti stran, které využívají reklamní plochu za nejvyšší ceníkovou hodnotu, se například nedostala ani TOP 09, která s nasazením venkovní kampaně vyčkávala až do října.