Hlavní obsah

Gastrohoror, kterému se dá jen smát: Host dostal na letišti unikátní sendvič

Novinky, jky
Edinburgh

Občerstvení na letištích je takřka bez výjimek v jednom ohledu stejné po celém světě - je drahé až předražené. Ti, kteří pravidelně odlétají z pražského letiště Václava Havla, vědí koneckonců své. Možná nás však může škodolibě těšit, že za nesmyslné sumy v Praze dostaneme obvykle aspoň ucházející produkt. To ve skotském Edinburghu říci nemohou.

Foto: repro Reddit/Spambox

Je libo takový sendvič? Zkuste to na letišti v Edinburghu.

Článek

Však to znáte sami - malé pivo za stovku a na jídlo, abyste si pomalu brali úvěr. Stravování na letištích je opravdu jen pro movité či extrémně hladové. Těžko říci, do které z těchto skupin spadal pasažér, který si objednal v kavárenském řetězci EAT bulku s uzeninou a vejcem. Zaplatil 3 libry a 20 pencí (tedy asi 123 Kč), personál mu řekl, aby se šel posadit a mix hororu a tragikomedie započal.

„Řekli mi, abych se posadil, že mi to přinesou. Jediný volný stůl byl evidentně volný kvůli tomu, že ho nikdo nečistil už tak několik týdnů. Aby toho nebylo málo, tak jsem se své bulky nedočkal ani po 15 minutách, a tak jsem šel svou objednávku urgovat. Tam se ukázalo, že na mě evidentně zapomněli,” uvedl na serveru Reddit uživatel Spambox společně s fotografií toho, jak parodie na sendvič vypadala.

Vajíčko? Asi od kolibříka

„Jakoby nestačilo, že byl servis otřesný, tak hned poté, co mi bulku přinesli a já ji otevřel, tak jsem vyprsknul smíchy a má přítelkyně hned po mně. No, vždyť se na to podívejte sami, vypadá to tak špatně, až je to k smíchu. Ani jsem jim to nešel vracet, protože jsem si říkal, že to je prostě předražený šmejd,” uvedl zákazník.

Ostatní na tom podobně jako on hledali spíše tu humornější stránku věci, když například přišli s domněnkou, že bylo vše v pořádku, pouze šlo evidentně o vejce kolibříka. Směšné velký - či spíše malý - kus masa už si však vysvětlit nedokázali. A překvapilo i to, že byla bulka zcela suchá a nebyla ničím natřená.

Mluvčí: Budeme to řešit

„S našimi poskytovateli občerstvení úzce spolupracujeme, abychom zajistili jeho co nejlepší kvalitu a servis. Bohužel v tomto případě jsme nedosáhli běžného standardu a zákazníkovi se musíme omluvit. Něco takového by se stát nemělo a budeme to řešit přímo s provozovnou,” informoval deník The Scotsman mluvčí edinburského letiště.

Reklama

Výběr článků

Načítám