Článek
Restaurace Magic Restroom, kde zákazníci sedí na porcelánových mísách a jedí ze stejně tematicky tvarovaných nádob, přilákala o víkendu, kdy byla poprvé otevřena, značný počet zájemců.
Ptáte se, jak moc je lákavá představa konzumace jídla na místě připomínajícím to, kde potrava obvykle končí? Páteční slavnostní otevření restaurace a první víkend provozu jasně naznačují, že pro mnoho lidí je něco takového velmi lákavé. A úspěch do značné míry rozdmýchal i zájem sdělovacích prostředků z celého světa.
„Obchody šly skvěle. Pořád máme plno a zákazníci čekají, až se uvolní stůl,“ řekl AFP číšník Daniel Chyan s tím, že idea restaurace tohoto stylu pochází z Tchaj-wanu. „Jídlo, které podáváme, je naprosto normální, běžné tchajwanské jídlo, například dušené hovězí s nudlemi,“ zdůraznil.
Záchodová tematika se ale nevyhnutelně odráží v menu. Na jídelním lístku se tak dají najít „černá hovínka“ (čokoládová zmrzlina) či „vůně bobků“ (restované vepřové s rýží).
Otevření restaurace zadrnkalo na humornou notu u řady médií po celém světě, kdy například americký list The Washington Post zvolil titulek: „Majitelé záchodové kavárny splachují na úspěch“ a britský Daily Mail se v titulku nevěřícně ptal: „Hovínko k večeři?“