Článek
Přeprogramováním řídicí jednotky povyskočil výkon dvoulitrového TDI z původních 170 koní a 350 Nm točivého momentu na 210 koní a 435 Nm. Což jsou působivá čísla, škoda jen, že úpravce nezveřejnil, jak moc se projevila na dynamice či spotřebě.
Tato úprava přijde v přepočtu z eur na přibližně 17 tisíc korun. Dostupná je pro verzi s manuální i samočinnou převodovkou, pro DSG je ale o 5 tisíc korun dražší.
Auto může mít na přání dvacetipalcová litá kola původem z Audi A6, která obouvají pneumatiky Pirelli Z-Nero o rozměru 235/35. Zapomeňte ale, že by auto pak bylo komfortní, samotná Škoda Auto vám k superbu dá nejvíce osmnáctipalcová kola.
Úpravce se navíc ani neobtěžoval odstranit z kol logo Audi, takže to na autě s okřídleným šípem ve znaku působí poněkud bizarně. Stejně jako dvoubarevná fólie v šedo-červeném provedení. U ní ale cena není uvedena, takže je dost možné, že je na autě pouze pro zvýšení atraktivity firemních fotografií.
V nabídce pro tento model je i jinak nastavený podvozek s tvrdšími pružinami a tlumiči od H Cena za kompletní úpravu podvozku činí 43 tisíc korun.