Toyota chtěla v USA nabídnout auta pro každou věkovou kategorii. Scion byl uměle vytvořen, aby oslovil nejmladší klientelu. Měl nabídnout velmi moderní design a techniku Toyoty.

V roce 2006 měl Scion vrchol v prodejích. Nový vůz si v USA objednalo 175 000 lidí. Ovšem na americký trh to není žádná velká porce. Navíc to byl skutečně vrchol. Minulý rok už to bylo jen 56 167 vozidel.

Ovšem největším problémem bylo že Scion nikdy nedosáhl demografického plánu. Nikdy totiž nebyl automobilkou pro mladé. Už od prvních dvou modelů xA a xB překvapivě oslovoval spíš střední až starší vrstvu obyvatel. Dnes má průměrný zákazník 49 let. To ovšem znamená, že odebírá hlavní klientelu samotné Toyotě.

A tak podle zpráv Scion končí a Toyota pomůže značce zavřít všechny výrobny i prodat poslední auta. Do srpna by mělo být hotovo. Zda Toyota bude dále nabízet některé modely pod svou značkou (vždyť například Scion iM je vlastně Toyota Auris, Scion FR-S je zase Toyota GT86), však dosud nikdo nespecifikoval.

Zajímavé je, že informace o ukončení Scionu přišly v téměř stejnou dobu jako jiná zpráva o převzetí značky Daihatsu Toyotou. [celá zpráva]