Dramatický design nového Lexusu LC 500 se vám buď líbí, nebo ne. Nic mezi tím. Jak vidno, proti německým konkurentům je tento Lexus hodně odvážný. Příplatková výbava může zahrnovat karbonovou střechu a aktivní zadní spoiler. Kontakt s vozovkou zprostředkují kovaná kola o velikosti 20 nebo dokonce 21 palců. Použity byly pneumatiky Michelin Sport; vpředu o rozměrech 245/40, vzadu 275/35.

LC 500 je prvním modelem postaveným na nové platformě GA-L. Motor má umístěný vepředu, poháněná jsou zadní kola zavěšená pomocí víceprvkové nápravy s hliníkovými rameny. Cílem konstruktérů bylo maximálně snížit těžiště a důležité (čti těžké) komponenty (motor, převodovka) umístit co nejblíže středu vozidla. Rozložení hmotnosti mezi nápravami v poměru 52:48 není zcela ideální, ale velmi se mu blíží.

Lexus LC 500 (2015)

Lexus LC 500 (2015)

FOTO: Lexus

Lexus LC 500 (2015)

Lexus LC 500 (2015)

FOTO: Lexus

Desetistupňový automat

Srdcem vozu je atmosférický pětilitrový osmiválec s 32 ventily, známý již z modelů RC F a GS F. Celohliníkový agregát generuje 467 k (344 kW) a točivý moment 527 Nm. Stovka (respektive 0-96 km/h) je otázkou 4,5 sekundy, nejvyšší rychlost zveřejněna nebyla, stejně jako hmotnost. K přenosu výkonu na zadní kola slouží nově vyvinutá desetistupňová (!) automatická převodovka.

Předpokládáme, že se LC 500 bude dovážet i na evropské trhy. Cenu zatím Lexus neuvedl.

Lexus LC 500 (2015)

Lexus LC 500 (2015)

FOTO: Lexus