Hlavní obsah

Nové fotografie a technické detaily, benzínový Peugeot 308 GT má 204 koní

Novinky, maž

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Peugeot 308 GT se sice ve světové premiéře ukázal na podzim na pařížském autosalonu, výrobce však mnoho technických detailů neuvedl. Nabízet se bude jako pětidveřový hatchback nebo jako praktičtější kombi.

Foto: Peugeot

Peugeot 308 GT

Článek

V nabídce budou dvě motorizace, vznětová a zážehová - podobně jako u konkurenční Škody Octavia RS. V případě Peugeotu 308 GT můžete v případě benzínového motoru počítat s přeplňovanou šestnáctistovkou a největším výkonem 150 kW neboli hezky postaru 204 koní (benzínová Octavia RS má mimochodem 220 k) při 6000 otáčkách. Točivý moment má hodnotu 285 newtonmetrů (1750 – 4500 otáček).

Dvoulitrové BlueHDI, tedy naftový motor nabídne 133 kW/180 koní (při 3750 otáčkách) a 400 Nm točivého momentu, jehož maximum motor dosahuje od dvou tisíc otáček. K dieselovému motoru máte standardně šestistupňovou automatickou převodovku, u benzínového motoru je pak jedinou volbou přímo řazená převodovka se šesti rychlostními stupni. Obě verze mají poháněnou přední nápravu.

Foto: Peugeot

Peugeot 308 GT

Foto: Peugeot

Peugeot 308 GT

Benzínové verze zvládnou 235 km/h

Benzínová verze zvládne „stovku” za 7,4 sekundy, dieselová k tomu potřebuje 8,4 sekundy (platí pro hatchback). Nejvyšší rychlost u obou benzínových verzí činí 235 km/h, dieselový hatchback zvládne maximálně 220 km/h, kombi ještě o 2 km/h méně.

Logicky největší hmotnost má dieselová verze kombi -1595 kg, vznětový hatchback na váze ukáže 1540 kg (dle EU, tj. včetně 75 kg řidiče). Benzínový 308 GT na váze ukáže 1415 kg, kombi je pak o rovný půlmetrák těžší.

V Česku se ostrá verze třistaosmičky začne prodávat zkraje března. Prodejní cenu zatím tuzemský importér neuvedl.

Foto: Peugeot

Peugeot 308 GT

Foto: Peugeot

Peugeot 308 GT

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám